Pages

Sunday 1 January 2012

TIPS 1 - BUAT PENGEDAR SARONG SPORTS AL-HIJRAH

Selepas saya menghasilkan Sarong AL-HIJRAH versi Sports, Manchester United, ramai yang kata, ihs...ni tak boleh bawa ke Masjid sebab ada logo Red Devils.
Jawapan saya adalah seperti berikut, Jika kita ke pejabat kita pakai seluar Kasual atau Seluar Uniform. Jika kita beriadah maka kita pula pakai Track Bottom. Sama lah juga dengan Sarong. Sarong Sports kita tu sesuai di pakai bila kita menonton Bola samada di television. Atau menonton bola di kedai mamak. Bila kita nak Solat biasanya kita pakai kain sarong yang lain. Dalam persoalan ini, masih ramai saya lihat orang pakai baju Man United bersolat di Masjid.

Saya rasa yang menjadi issue ialah Logonya. Pelanggan bebas samada nak lekatkan logo atau juga huruf nya. Saya rasa ianya tak jadi masalah untuk lain-lain logo team EPL ataupun MSL.

Kita tak perlu rasa down kerna kebanayakan mereka yang bertanya, bukanlah peminat bola. Saya dah buktikan kepada bberapa pengedar OFF LINE saya bahawa mereka menerima konsep yang cuba saya ketengahkan.
Akhir Kalam, Sebagai pengedar, sudah pasti anda juga memiliki ciri unik untuk memikat pelanggan anda dengan produk Sarong AL-HIJRAH ini. PEACE YOO!!!!

Sarong Sports RED DEVILS

No comments:

Post a Comment